Ettevõte mail vs Gmail

Ettevõtte aadressiga jätad professionaalse esmamulje

Kujutame korraks ette, et oleme klient, kes tahab osta puitmaterjali ning võtab hinnapakkumise kahelt erinevalt ettevõttelt. Üks neist kasutab emaili tellimused@ettevõte.ee ja teine kasutab ettevõte@gmail.com. Võib juhtuda, et mõlemad firmad saadavad lubatud aja jooksul hinnapakkumised ning ühe pakkumine on odavamgi, kuid kuna ühel on oma firma nimega aadress ja teisel gmail, siis on suur tõenäosus, et valime ettevõtte, kel on oma domeen ja e-maili aadress, sest see tundub usaldusväärsem ja professionaalsem.

ja see mulje jääb kestma

Kasutades professionaalses suhtluses mõne tuntud lõpuga e-maili on justkui saata oma töötaja tähtsale ärikohtumisele dressipükstes. Ilmselt kõik tähtsad asjad saavad räägitud, aga milline mulje jääb Sinu ettevõttest teisele poolele? Seetõttu ongi mõistlik lisaks kodulehele tekitada ka endale oma domeeni nimega e-maili teenus. Meie pakume selleks tarbeks Microsoft Exchange baasil töötavat serveri põhist elektronposti teenust.

Mis vahe on Microsoft Exchange ja tavalise e-maili teenuse vahel?

Tavaline firma e-posti teenus võimaldab kirju saata ja vastu võtta nagu iga teine. Peamine vahe tuleneb sellest, et Exchange säilitab väljaminevaid ja sissetulevaid kirju või faile tsentraalses serveris, mis tähendab, et kõiki kirju ja faile on võimalik ka teiste seadmetega lugeda või taaskasutada ( forward, reply jne.). Vaadates näiteks emaili süsteemi pop3 , siis saab saadetud kirju vaadata AINULT sellest seadmest millest esialgu kiri saadetud oli. Kuna pop3-l ei ole tsentraalset serverit kus sellist infot vahetatakse, siis mailboxi sünkroonimine sellisel kujul pole võimalik, et saadetud kirjad ilmuks igas seadmes.

Sissetulevate kirjade sünkroonimine töötab samas aga nii Exchangel, Imapil, kui ka POP3-l. Üldjuhul pop3 enam tänapäeval ei kasutata üldse, sest pop3 ei võimalda vaadata saadetuid kirju, mida näiteks järgmise generatsiooni kirjasüsteem IMAP väga hästi võimaldab. Igapäevase kirjavahetuse vajaduse nö. tavalises ettevõttes aitab kindlasti parimal viisil lahendada Microsoft Exchange oma tsentraalse serverisüsteemi ja emailide sünkroonimiskiirusega erinevates seadmetes.

Exchange võimaldab sünkroonida lisaks kirjadele ka tiimidevahelist kalendrit, kontaktlisti, jagatud failide salvestamist ja palju muu