Majasisene või Majaväline tugi? Või hoopis mõlemad?

Probleemid majasisese IT toega

Kui väiksem ettevõte oma esimese It töötaja palkab, siis tihti hakkavad probleemid justkui paljunema. Asjad, millega kunagi töötajad ise hakkama said või pisivead, mida sai eirata satuvad korraga IT inimese lauale ning tal ei jätku aega probleemide ennetamiseks vaid kustutab tulekahjusid. Samuti ei jätku aega, infotehnoloogilisi vahendeid ettevõte arengu ja kasumlikkuse jaoks tööle panna. Kui küsida ükskõik milliselt IT inimeselt, et mida ta oma töö juures armastab, siis päris kindlasti ei mainita rutiinset ülevaatust või katkiste asjade parandamist. Inimestel, kes töötavad IT alal on kirg oma elukutse vastu ning pigem tegeletaks uute tehnoloogiate abil raha teenimise, kui päevast-päeva ruuteri taaskäivitamisega.

Automatiseeritus ja eksperthinnang

Nagu maja enda IT inimene ei pea ka väljast ostetud teenusepakkujad eriti otstarbekaks tulekahjude kustutamise mudelit, vaid probleemide ennetamist. Lisaks on kõik uuendused ja seadistatud sätitud ajale, millal inimesed arvuteid ei kasuta, mistõttu ei ole karta, et tööaega kuluks tarkvara paigaldamiseks. Sarnaselt eelnevalt räägitule on ka maja välised teenusepakkujad oma tööst vaimustuses professionaalid ning ka neilt võib saada uusi ja huvitavaid näpunäiteid uute tehnoloogiate kohta, millest veel kuulnudki pole, aga mis võivad sinu ettevõttele äärmiselt kasulikuks osutada

Parim kahest maailmast

Võib-olla oleks võimalusel parim kasutada korraga mõlemat varianti: majasiseseid ja majaväliseid spetsialiste. Lasta oma maja IT inimesel tegeleda sellega, et infotehnoloogiliste vahenditega ettevõtte kasumlikkusele võimalikult palju kaasa aidata ning samal ajal jätta põhiline It tugi, vpn, wifi ja muu selline välise partneri kätte. Samal ajal kui majasisene IT mees võtab olemasolevast tehnoloogiast maksimumi ning otsib ka uusi võimalusi, saavad välised partnerid kindlad olla, et kohapeal on olemas professionaal, kes saab aidata probleemide seletamisega helpdeskile või kui on vaja kohe-nüüd-praegu käed mõnele probleemile külge lüüa, siis kohapeal on see kompetents olemas.