Kui sinu IT spetsialist loodab teadmiste asemel õnnele, oled suures ohus

Kõik IT hoolduse süsteemid ja protsessid, seal hulgas ka vigade otsimine ja parandamine, on läbimõeldud ja süsteemsed tegevused. Kuna arvutite ja neid toetava riistvara puhul on tegemist masinate mitte inimestega, pole selles valdkonnas õnnega midagi pistmist ning probleemide lahendamine nõuab nii teadmisi kui kogemusi.

Palju termineid ja lühendeid, mida on lihtne segamini ajada

ATM võib näiteks tähendada nii asünkroonedastust kui pangaautomaati. Nii võibki IT spetsialist, kes töötab pangas IT hoolduse alal, seda terminit tööalaselt kasutada mitmes erinevas tähenduses või kontekstis. JavaScript ja Java või näiteks ka channel ja bandwidth omavad mõlemad väga mitut erinevat tähendust.

Kes selles maailmas ei orienteeru, või ei loe välja, mida antud termin täpselt tähendab, võib keskenduda valele asjale ning tegelik probleem jääb seejuures tähelepanu ja lahenduseta. Halvimal juhul võib lisaks endisele veale katki minna ka korras asi, mida asjatundmatute juhiste tõttu parandama hakati. Kui tegemist on professionaalsete IT spetsialistidega, siis sellist asja üldjuhul ei juhtu.

50% õnne ja 50% teadmist = 50% õnnestumist ja 50% kaost

Kui Sinu ettevõttes töötav IT spetsialist on veel väheste kogemustega või puudulike teadmistega, on probleemide lahendamisel alati kaks võimalikku lahendust – ta kas suudab oma järjepidevuse ja tundide pikkuse töö tulemusel probleemi lõpuks lahendada või siis halvemal juhul muudab selle esialgsega võrreldes veel hullemaks.

Kui tal õnnestubki pika nokitsemise peale olukord lahendada, ei pruugi ta alati ise täpselt aru saada, mis probleemi lahendamiseks õigesti tehtud sai. See on aga veel hullem kui oskamatus asju parandada. Kui IT spetsialist ei tea, mis juhtus või mida tehti, ei osata ka oma kogemustest ja vigadest õppida ning tagatipuks võib parandatud asi oskamatu IT-hoolduse tõttu kiiresti uuesti katki minna.

IT hoolduses kasuta alati professionaale

Iga teenuse puhul, mida ettevõttesse sisse ostate tuleks mõelda pikale perspektiivile ja väärtusele, mis sellest tekib. Esialgu võib küll tunduda, et mõistlikum ja soodsam on esimese kursuse IT tudengi palkamine, kuid pikas perspektiivis on soodsam ja ajasäästlikum vastava valdkonna kogenud professionaalide kasutamine.

Kui kõhkled, kas Pro IT hooldusteenuste kasutamine võiks olla sinu ettevõtte jaoks sobiv lahendus, siis meil on ettepanek – vaata meie kodulehelt klientide nimekirja ning leia oma ettevõttega sarnases valdkonnas tegutsev ettevõte ja võta nendega ühendust ning küsi, kuidas nemad meie pakutava teenusega rahul on.